Temamøte om utenriks- og forsvarspolitikk m/ Sverre Lodgaard

21. okt, kl. 18:30 — 21:00, Øisteinsgt 3
NATO-styrker i Afghanistan

Arbeiderpartiets Universitetslag inviterer til temamøte om utenriks- og forsvarspolitikk torsdag 21. oktober kl 1830. Sted: Øisteinsgt 3.

Vi får besøk av Sverre Lodgaard, tidligere direktør i Norsk utenrikspolitisk institutt (NUPI) og leder for Internasjonalt forum i Oslo Ap. Lodgaard innleder om utviklingstrekk i internasjonal politikk. Deretter spør vi hvilke følger dette får for Norge. Det blir enkelte korte kommentarer fra andre gjester, og deretter er ordet fritt. Vi håper å avslutte kvelden med en sosial sammenkomst et hyggelig sted i byen.Alle medlemmer i AiB er velkommen. Vi vil oppfordre alle som kommer til å invitere med en venn eller kollega til møtet, slik at vi også kan profilere Arbeiderpartiet i Bergen overfor nye medlemmer.